martes, 10 de abril de 2007

Oh benvinguts!! Passeu, passeu ...





Hola sóc el JR i tinc un blog.

Fa uns mesos no sabia ni que era un blog i ara em trobo fent les primeres línies del que serà una espècie de diari on line, on se suposa que hauré de penjar les meves impressions sobre el món, i tal.

Doncs som-hi! A partir d'avui començo una nova relació (amor-odi) amb el bell món de la informàtica. Una relació que, des del primer dia, és pública i tots podreu consultar, criticar, lloar o ignorar.

Ja que vosaltres m'heu demanat que entri ... jo només us puc dir:

Oh benvinguts!! Passeu, passeu ...

3 comentarios:

Sergi Marzabal dijo...

Benvingut al Segle XXI JR! :)

Unknown dijo...

Well, in China we call the first one who has read and written down his or her notes after each latest article is "sitting sofa", obviously I am a little bit late this time. And for god sake I have to buy a catala-english dictionary to understand you!

Unknown dijo...

Collons nen!!!

Qui t'ha vist i qui et veu...primer amb la teva reincursió al món del futbol, després amb "vambes" relativament decents i ara penjant articles al teu propi blog i amb fotos i tot...vivir para ver...ara te tornaràs friki informàtic i faràs servir Linux i cosa xunga d'aquesta...bé ara tindràs més temes de conversa amb en Vicentine....

Au ja niré passant per aqui
No deixeu de visitar un altre blog interessant www.ferranpedalant.com

Xavi de Blanes