lunes, 2 de julio de 2007

El JR i Zhong gou



Nois (i noies) Des d'ara mateix aquest blog ha caviat la seva funció.
Superada l'obligació acadèmica de publicar una sèrie de posts d'actualitat i pseudoperiodisme, ara el meu blog es dividirà en dues parts molt senzilles d'entendre.
1) Sota el nom de La Xina News podreu seguir connectats amb la meva faceta periodística a través de les notícies que penjaré sobre La Xina. La majoria seran els treballets que faré per L' Agència Catalana de Notícies (ACN), per la qual treballaré de corresponsal freelance (sona bé, oi?) però també hi posaré una mica de salsa amb temes extra.
2) Sota el nom de La Xina Adventures podreu seguir el meu dia a dia personal i d'aquesta manera no us avorriré amb e-mails quilomètrics que expliquen els meus alts i baixos emocionals. Qui vulgui saber com em va per La Xina només ha de consultar el blog de tant en tant. Prometo fotos, cròniques d'ambient, tomate i molt més.
Doncs això és tot de moment.
Propera parada > > > > Zhong gou (que vol dir La Xina ... en xinès)
Posted by Picasa

1 comentario:

Anónimo dijo...

com estem jr, sóc el Roger (conegut per rotxa en certes contrades catalanes i catalanistes). estic disfrutant de les cròniques xineses i et vec seriós aspirant a competir contra el mikimoto en el campionat del món d'afers exteriors. Per catalunya tot igual de trist nacionalment parlant. Ja farem una llarga xerrada regada per les cerveses de les equates quan tornis patriota.

salut i independencia convergent